2020. május 23., szombat

What I Talk About When I Talk About Running

(Jó, valójában ez egy rövid, felületes poszt arról, hogy szoktam futni.)

Amióta megérkeztem rendszeresen használom az egyik aktivitás követő alkalmazást a telefonomon (sajnos az okosórám még valamikor az ősszel elromlott, és lusta voltam újat venni), és viszonylag ritkán felejtem el elindítani, ha futni megyek, így elég pontos képem van róla, hogy hogyan alakult a futóteljesítményem.
Azért érdekes, mert szubjektíven az volt az érzésem, hogy márciusban nagyon sokat futottam, eleve amikor még friss volt az élmény, plusz ahogy beütött a home office. Ezzel szemben áprilisban negyven kilométerrel többet futottam, májusban pedig - legnagyobb valószínűséggel - még ennél is több lesz, pedig mostanra már teljesen úgy érzem, hogy ellustultam és alig mozgok valamit. 

A múlt héten az egyik kutatólánnyal a megbeszélésem élőben zajlott, mindketten vettünk egy lattét a helyi menő kávézóban és tettünk egy kört a környező utcákban és a kedvenc (szarvasos) parkomban. Közben kiderült, hogy pont mostanában lett volna a leideni maraton, meg egyébként is számtalan very dutch futóútvonal van a közelben, át is küldött párat. Tavaly nyáron belgiumban M már győzködött, hogy használjam a Starva-t, ami kb. az aktivitáskövető applikciók közösségi verziója.

Az utolsó két hónapban tesztelem, és majd beszámolok a tapasztalataimról. 

Ezt már írtam, de itt tényleg bármerre indul az ember, csodálatos futóútvonalakra akad. 








A kiskacsák 😭😭😭






3 megjegyzés:

  1. Nekem a Strava nem jött be :) Én évek óta a Sports Trackert használom leginkább.

    VálaszTörlés
  2. Ohh en most azon gondolkodom, hogy hogyan tudnam teljesiteni a mindenfele izuleti bajok ellenere ha nem is a Maratont, de legalább a félmaratont. Vagy legalább egy 10 km-t.... tmert 15 eves koromig en imadtam futni. Azota turazok, ami szinten nagyion jó, és azt bírja a nyomi térdem is, de az mégsem futás. Meg azoknak a mindenféle közösségi eseményeknek iszonyat jó a hangulata is. Meg az útvonalra is kiváncsi vagyok.
    született egy elèg örult otletem, ami elvileg kivitelezhető lenne (szerintem), csak találjak hozzá hasonlóan őrült embereket 😂 1x végigtoltam egy napot kerekesszékben, hogy érzékenyedjek arrafelé is (közben persze vki guideolt, szavakkal, és innen jött, hogy igazából miért ne lehetne lehetséges ez is.... csak valahogy jelezni kell, hogy extranyomi közeledik 😂😅

    VálaszTörlés