2020. február 21., péntek

Accomodating, first steps

Reggel arra ébredtem, hogy kék az ég és süt a nap, és tökre megörültem, hogy akkor mostantól így lesz, de aztán megnéztem az időjárás előrejelzőt és kiderült hogy még fél óráig tart ez, és utána két hétig szél lesz, felhők és eső.

Ezen* kicsit elkeseredtem, és nem mentem el a tengerpartra, viszont futottam egy kört a környéken, ami azért jó volt. Nincs olyan végtelen futópálya, ami otthon a Dunapart, a Margit-sziget vagy az Orczy-park, ezért kénytelen leszek variálni az útvonalakat, és jól meg is ismerem a várost.

 Este kezdtem el felfogni, hogy mi is történik velem, elég sokkoló igazából. 



* jó, nemcsak ezen, de ez időjárás kedvez a szomorúságnak

4 megjegyzés:

  1. Nézd meg alaposan azokat a csodás krókuszokat! Idehaza még alig settenkednek a virágok.

    (ja és: hajrá, fog ez menni)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hihetetlen, de krókuszok, ibolyák, nárciszok virágoznak mindenfelé, és mandulafa és más gyümölcsfák is tele vannak kis rózsaszín bogyókkal, virágzik az aranyvessző, meghát elképesztően zsengén zöld a fű is.

      Nagyon a kanyarban van a tavasz.

      Törlés
    2. Nem is meséltem, de Marcus kb könyörgött, hogy lakjon nálunk a cicád:) (meséltem nekik, hogy elutazol és cicaszittert keresel)

      Törlés