2020. február 20., csütörtök

Just arrived

Szerencsére csak hétfőn kezdtem nyilvánosságra hozni az utazás előkészületeiről szóló élményeimet, így a szálláskereséssel [meg úgy általában az ügyintéző nénikkel] kapcsolatos gyötrelmeimre csak utalni tudok. Talán annyi elég információ, hogy heteim és idegsejtjeim mentek rá, amíg végre megtaláltam azt a helyet, ahol most - és remélhetőleg az elkövetkező hónapokban - nyomkodom a laptopot.

Az utazás megtervezésével viszonylag keveset foglalkoztam, mert tavaly nyárról volt friss emlékem a Schipholról, és tudtam, hogy nagyon egyszerű lesz.
Négykor indult a taxi, ötkor köszöntem el V-től, hatkor már fel kellett szállni a gépre, kilenckor szedtem le a csomagot a szalagról és tízkor már a házinénire vártam a ház előtt.

A szobából, ahol lakni fogok hétfőn költözik ki a lány, akinek átveszem a szerződését, addig a házinéni airbnb-re bocsátott szobájában lakom. Két állandó lakótársam lesz, plusz a néni, amikor ő van itt, néha meg a random emberek, akik jönnek ide rövidebb időre. A lakás szabályairól biztosan írok még, mert kissé merev mintázatot vélek felfedezni, cserébe viszont tisztaság és csend van - kivéve, hogy üvölt a hangra is dermesztő szél és dörömbölnek az ablakra csapódó esőcseppek.

Még az eső előtt tettem egy kört a városban, meg beszereztem pár dolgot. Valójában minden fontosabb objektum gyalog elérhető távolságon belül van, az egyetem kokrétan a konyhaablakból látszik, így az eredeti tervemmel ellentétben, miszerint veszek egy biciklit, amin végül majd továbbadok július végén, simán lehet, hogy gyalog fogok közlekedni.

Hétfőn van az első hivatalos jelenésem, addig folytatom az explorációt.









Kilátás a szobából.


1 megjegyzés:

  1. Azért ez szép, és majd csak eláll az eső is! 😊 További kellemes felfedezést! 😘

    VálaszTörlés