2020. február 29., szombat

Seashore

Az egyik legvonzóbb tualjdonsága Leidennek, hogy néhány kilométerre fekszik attól a partszakasztól, ami kamaszkorom óta a tengerpart címkével szerepel a világról alkotott mentális reprezentációk között a fejemben.

Már az első hétvégén kinéztem a buszjáratot, ami kivisz oda, de végül ma, ahogy különösebb irány és előre megszabott időtartam nélkül futottam nyugat fele, rájöttem, hogy most pont van kedvem akár eltévedni is. Belőttem a célpontot és szépen kifutottam.
Közben találkoztam pár lóháton közlekedő, vagy éppen pónit sétáltató emberrel, birkák és hattyúk legeltek az út mentén, meg hát még mindig nem tudok betelni a csinos kis előkertekkel és az óriási üvegfelületű ablakokkal.

A tengerpart pedig pontosan olyan. Pontosan az.










3 megjegyzés:

  1. Majd csinálsz/töltesz fel (tobb) képet a tájról/házakról/kertekről/suliról? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Persze, hamarosan itt a tavasz, és csodás lesz :)

      Törlés
    2. Tök jó, köszi, én nagyon kíváncsi vagyok :)

      Törlés