2020. március 1., vasárnap

You cannot even complain


Épp a Boerhaave múzeumból* sétáltam hazafelé, és már majdnem elkezdtem bosszankodni, hogy már megint hideg van és esik az eső, de aztán ebben megakadályozott a szikrázó napsütés, és inkább elnéztem balra.



Mire hazértem kaptam üzenetet az Amazontól, hogy csütörtökön már át is vehetem a tegnap rendelt könyveimet. A szállítás természetesen ingyenes és nyilván több átvételi pont is van a városban. 
[Sóhaj.]


* ahova a kis LUMC-s kártyámmal ingyen bemehetek akárhányszor, és amúgy az év európai múzeuma. Skinner-doboz, mini gravitációshullám-detektátor, Pac-man, ős-robotkutya, prizmák, lencsék, mikroszkópok, Naprendszer-modellek, anatómia, gönyörű könyvek, térképek és gyűjtemények stb.
(nyilván a kartográfiának is nagy mesterei a hollandok, ami a könyvkiadás, kiadványszerkesztés, tipográfia vonalba illeszthető az különös érdeklődési területeim sorában) 






 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése