2020. április 7., kedd

A bit out of control
(...and hopefully recovering)

Az a bajom, hogy ninsc semmi bajom.

Tegnap lefordítottam a valójában teljesen lényegtelen és mellékes nemzetközi projekt számára a tíz pontban összeszedett mentálhigiénés ajánláscsomagot*, majd a további teljes napot hasznotalanul töltöttem úgy, hogy hétvégén sem dolgoztam semmit (csak egy három órás önismereti csoportot ko-vezettem zoomon), kicsit elkeseredtem, hogy bár minden egyes ajánlást kezdettől fogva megfogadok (kivéve a gyerekeset), mi lesz még így velem hónapokig, máris elfogyott a lendületem, nem bírom én ezt ki feltöltődés és vigasztalás nélkül... A sötét felhők csak gyülekeztek, bingewatch-oltam a BoJack Horseman utolsó négy epizódját (aztán kiderült, hogy az utolsó évad négy résszel hosszabb, szóval - it's hard to admit - az utolsó nyolcat), ami - surprise - nem segített túl sokat.

Aztán ma úgy ébredtem, hogy dehát hetente négyszer tudok menni futni, csodálatosan szép és mindig új útvonalakra, a hétvégén megtanultam befonni a hajam egy tíz perces youtube videoból, a tutorom elárulta, hogy merre érdemes biciklizni a tulipánföldek felé, hogy harmincnégy évet simán leéltem ölelésben szegény életmódban és soha ennyi virtuális támogatást nem kaptam mint most, amúgy is a járvány tetőzésééről és az újraindítási folyamatot tervezéséről beszélnek már.

Úgyhogy mára azt tervezem, hogy abbahagyom az önsajnálatot, és újra megpróbálok értelmes feladatokra koncetrálni.






*
Blue Icon Charity Infographic by maminti

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése